:: f a l y n a ::

By: iena fadly

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 28-Feb-2006 00:29 Email | Share | Bookmark
~*Honeymoon@Langkawi*~ (Part 2)

...mat saleh xde keje lain..
..berjemur je..
..hi aunty..
pakai filter..(sunglasses..)
dari cermin sisi...
pekena nasi ayam..sedap ooo...
sawah padi..
ni la makam mahsuri..
telaga mahsuri..
..bebaik adik2..jatuh kangg..
ala syg nie..candid plak..
dlm telaga mahsuri..
dlm balai indera mambang segara..
tgkat atas..
..gelap...ngeri..
..katil lama..
ada potret painting..
..sape ntah..lupe arr..
..aa..antu iena..
alat muzik tradisional..
alatan tradisi..
rumah Sri Mawat..
..bangau pun ada..
..burung..?
..kancil si pemalu..
si enggang...
..si tiong..
kolam depan..
..rumah warisan geologi..
ada pic aisyah..the 7th generation..
..aik si gembala kerbau..
laut kat psisiran airport.
..jom pegi oriental village..
..ni telaga harbour park..
..kat sini dorang buat kejohanan kapal layar tue..
nak naik cable car..
tp dah closed..kul 6pm..waa..
..jenjalan jelah..
..mcm kat jepun jer..
..cantik bangunan..
...err...kenal laa..
..damai..
..mana ikan nie?..
..sejuk mta memandang..
..jom balik laa..
..smpat tengok sunset..
..uu..abih dah..cepatnye..
..nie la motel kitorg..hehe..sempoi
..dinner time..(tp bukan kat sini..)
..nie underwater world...
..di waktu mlm...
..the end..






PART 2
Antara koleksi foto yang xseberapa ini dirakam masa melawat ke Makam Mahsuri..org kata x'world' kalau bercuti di Langkawi tapi x melawat Makam Mahsuri...rupabentuk makam dah berubah tidak lagi seperti yg kita lihat dulu..ianya telah diubahsuai mengikut peredaran masa...dan saya pun hampir2 xterperasan yang adanya makam kat situ..

MAHSURI BINTI PANDAK MAYAH telah dihukum bunuh pada 1235 Hijrah bersamaan 1819 Masihi akibat dari fitnah dan irihati. Semasa menerima hukuman beliau bersumpah : 'Pulau Langkawi tidak akan aman dan makmur selama tujuh keturunan'...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net