:: f a l y n a ::

By: iena fadly

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Monday, 29-May-2006 05:03 Email | Share | | Bookmark
~ s p i d e r comei..




binatang lagi..dan lagi...hehe..secara kebetolan msa tgh mkn mi mamak ngan hubby..
dia asik dok melilau jer..sian dia..nasib baik x msuk dlm mi..klau x...eee...
tapi, comei sgt..kalerful, kecik dan pendiam (sbb kesejukan kot lepak atas air tin.. )
xtau la what type of spider dia nie..cuba la carik kat http://en.wikipedia.org/wiki/Spider klau nak tau lebih lanjut...
:: begitulah uniknya pelbagai makhluk ciptaanNya..........
* hubby's shot using Oly-c5060wz


Thursday, 18-May-2006 08:12 Email | Share | | Bookmark
~ Edisi 'The GIANT' gonggok ..






Yeah..back again.. again with some pic of 'ulat gonggok' - GIANT type..donno what kind of spesies..
Tapi, agak menggelikan melihat kakinya yg banyak itu...eee..tapi, yg bestnya menatang nie pakai 'helmet' ..nampak kiut sangat..hehe..dijumpai di Peranginan Bukit Hijau, Kedah..


Wednesday, 10-May-2006 06:44 Email | Share | | Bookmark
~ 999...kes makan lipas oleh geng semut itam..






eee..yark!!..sapa yang rasa loya/muntah2 tengok gamba2 nie, baik segera berjumpa doktor..ntah2 anda mengandung ker...hehehe
(..mohon maaf kalau menyinggung perasaan/hati/perut/pankreas/tekak/mata mana2 pihak di atas penyiaran gambar2 ini dan sebelumnya..)
*shot by fadly (hubby) using Olympus c5060wz


Wednesday, 3-May-2006 07:16 Email | Share | | Bookmark
~ EDisi KataK








Edisi ini adalah hasil 'tembakan' hubby (fadly) semasa beliau sedang dalam perjalanan ke bilik air..lalu ditangkapnya katak tu dan dimasukkan dlm plastik... (..utk sesi fotografi..) dan dilepaskan semula ke luar rumah bila dah jemu dgn gaya statik katak nie...

Untuk info lanjut mengenai katak sila lawati http://en.wikipedia.org/wiki/Frog

* n my very new logo..hehe..


Friday, 21-Apr-2006 06:25 Email | Share | | Bookmark
~ Edisi S e m u t






Semut....ada di mana2..mcm2 jenis dok ada..nak tau lebih lanjut, baca kat sini http://en.wikipedia.org/wiki/Ant..
* Those pictures was taken by hubby(fadly) using Olympus c5060wz


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net