:: f a l y n a ::

By: iena fadly

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 3-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Candi@Merbok..

ada jambatan laa..
candi paling besar..
kat blkg tu Gunung Jerai..
View all 18 photos...








Selepas beberapa lama menyepi sbb busy...berkursus & blk kg...so, sorylah pd kengkawan sumer..xjengok2 FP korang..rasa rindu plak...
Kebetulan masa kursus tue ada pegi ke Muzium Arkeologi Lembah Bujang, Merbok, Kedah....yg merupakan tinggalan struktur candi (temple) yang telah dibina sekitar kurun ke 11 masehi..antara candi2 yang ada di tapak arkeologi nie adalah Candi Pendiat, Candi Bukit Batu Pahat, Candi Pengkalan Bujang & Candi Bendang Dalam..
Ptg tue lepas habis kelas dorang nak pegi Tg. Dawai membeli belacan..hehe..dah petang..so, pic pun xbnyk..lagipun tmpat nie 'keras' sket...pic pun x menarik sangat..cuma ingin berkongsi yg mana ada...


Tuesday, 20-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Pantai oh pantai...

daun kelapak..
pepohon rhu..
bebudak main pasir..
View all 8 photos...











Antara shot yang sempat kurakamkan..ada Family Day kat sna..ruginye xleh amik pic sunset sbb balik resort rehat...xbrape sihat..huuuu..


Friday, 16-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
SNOW at MidValley Megamall !!!

 
 
 
View all 9 photos...





Just hanging around n "Jalan-jalan Cuci Mata" at MidValleyMegamall yesterday....found some interesting scene on the concourse area....a show for coming "Christmas Day"...just sharing..
The SNOW??hmmm....ekeke..xderlah...khayalan semata2...
Anyway, "MERRY CHRISTMAS" n "HEPY NEW YEAR" for those who will celebrate it!!


Wednesday, 14-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Mari membuat bunga telur...

pinjam sesungut dari semut..
riben...
organza yg tlh diropolkan..
View all 10 photos...




...sekarang nie dah mula melibatkan diri dalam bidang membuat bunga teloq nie... ..maklumlah..rasa macam dah xsempat..barang2 dah lama beli...tapi, baru mula buat..hehe..rupanya amatlah rumit nak menyiapkan walau setangkai....tapi, degil gak nak buat sendiri..mula2 ingat nak beli jerk tapi xberkenan plak...so, try la buat sikit..sesimple yg boley...sesape yg nak tolong tue boleylah datang beramai2...atau sesape yg nak menderma bunga telur tue boley la kontek...


Tuesday, 13-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
..hujan..hujan..



Hujan

Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut

Cinta yang bersemi
Diwaktu hujan turun
Menyirami ketandusan hati
Dan hujan turut mengiringi
Engkau pergi...

Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini
Semesra bumi yang disirami
Begitulah hati ini

Hujan yang turun bersama air mata
Bersama pedih, bersama rindu
Kau datang dan kau pergi jua
Rindu lagi...

Nyanyian : Allahyarham Sudirman Hj. Arshad

...ada rahmat diturunkan hujan...bila ujan turun,angkat kain di jemuran,tilam&bantal sayup memanggil...hehe... nowhere to go during raining dayz....


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net